چگونه ذهن انسان را سوراخ کنیم ... و بمان!


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

چگونه ذهن انسان را سوراخ کنیم ... و بمان!
چهار شنبه 20 فروردين 1399 ساعت 11:12 | بازدید : 123 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چگونه ذهن انسان را سوراخ کنیم ... و بمان!
آخرین باری که به یاد می آورید با کسی بوده اید مدتها قبل بود. در حالی که آشنایی بسیار امیدوار کننده بود ، اما پیشرفت هرگز حاصل نشد. شما نمی دانید چرا ، اما این اصلاً شما را آزار نمی دهد. شما علاقه مند هستید ، کسی که با او ملاقات خواهید کرد ، منحصراً برای شما دیوانه است.
آیا می توان این رویا را تحقق بخشید؟ البته بله در اینجا ما می خواهیم نکاتی را به شما ارائه دهیم که باعث می شود در ذهن شریک زندگی خود به خوبی تمرین کنید. به همان اندازه که آن را غیرممکن می دانید ، به یاد داشته باشید که همه چیز و همه راه خود را می خواهند. حتی دیوارها در حال ریزش هستند.
1. شما حمام معروف اسکاتلند را شنیده اید. ما در مورد روش شستشو صحبت نمی کنیم. ما در مورد رفتاری صحبت می کنیم که عملکرد 100٪ در شرط بندی معاشقه دارد. تاکتیک خاص است: روزی به شما علاقه مند است که چه کاری انجام می دهید ، چگونه است و غیره ، و در انتهای قبر ، سکوت در دشت سلطنت می کند. برای اینکه خوب یاد نگیریم ...
2. تخیل را فعال کنید. کتاب بخوانید ، فیلم ها را در یوتیوب تماشا کنید ، فیلم ها را از فیلم ها کپی کنید شروع به انجام ترفندهای مختلفی کنید که مغز وی را فعال می کند. او به زودی در قالب ورزشهای جهنمی به شما تجسم می یابد.
3.Zelia: اگرچه این کلمه خطراتی را به همراه دارد ، اما استفاده صحیح هرگز به کسی آسیب نرسانده است. شما هم به این احساس احتیاج دارید تا شور و شوق افزایش یابد. فقط عبارت کلیدی را به خاطر بسپار: از هر نظر عالی است. هیچ چیز دیگری ، اما صحنه های شدید حسادت برای روانشناسی شما ناسالم نیست.
4- همه زنان با این ویژگی متولد می شوند. برخی دیگر آن را پرورش می دهند و دیگران اجازه می دهند تا در ناخودآگاه خود بخوابد. دلیل کاپوچینو بدنام ، که هنگام استفاده از آن شگفتی می کند. او حتی سبیل هایش را هم تراشیده است. سازگار با شخصیت خود ، استفاده از آن به شما کمک می کند حتی سخت ترین هدف را بدست آورید.
5. سرانجام ، به همان اندازه واقعاً مستقل و در دسترس نباشید. حتی مردان هم افسانه خود را می خواهند ، زیرا حقیقت خودخواهی مردانه را شکست می دهد. به او احساس کنید که "شهر را گرفته است". هر چه او به تنهایی ادعا می کرد ، شما را با شخصیت عالی خود برنده کرد و شما یک شمع روشن برای او هستید. بله ، بله ، او همه چیز را انجام داد حداقل این همان چیزی است که او معتقد است. شرم آور است که آن را برای او فاسد کرد.

همسرتایم hamsartime

https://hamsartime.ir/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: